31 Mart 2012 Cumartesi

Kurban


kop içinden bazı bazı
poyraz esti bak bizim dağlara
al götür beni bazı bazı
isimsiz bilmediğim şarkılara
benim adım iki hece
bir eyledim adımı dün gece
gökten iki hayal düştü
biri toprağa biri havaya can diye can diye

kop içinden bazı bazı
yağmur yağar bizim dağlara
ben sevdaya isim koydum
bir eyledi o ismi dün gece
ben bilirdim okumayı elbet
yeni söktüm ilk harfi dün gece
gökten iki hayal düştü
biri toprağa biri havaya can diye can diye
aşk diye

aşk vareder
vareder beni aşk
yokedip can eder beni aşk
kurban kurban eder beni
bir daha yeniden bir yere bir göğe
bu defa sonsuza sonsuza

kurban aşka yenik düşer
günahımı affet Allah
bu aşk ibadetim benim
kurban can ister can üstüne kurban
kurban kötülerle dolu bu dünya
varsın onlar eğlesin
ben ektim kendimi kurban

Hiç yorum yok: