16 Ocak 2012 Pazartesi

Hüznüm On Sekizine Bastı Bugün


Hüznüm on sekizine bastı bugün. Ve bugün de denizime damlalar eklemekten geri kalmadı gözlerim.Her sabah yeni güne gözlerimi açtığımda ve her gece gözlerimi uykuya kapamadan önce düşündüğüm aynı... Her sabah "Günaydın" diyor ve her akşam "İyi Geceler" dilemeden, uzunca misafir edip sohbet etmeden uyumuyorum.Sen duymasan da dilime aşina olmuş kelimelerin gönlünü alıyorum sensizlikte de.Yok, seni sabah ve akşamın dar zamanlarına hapsetmek nâ mümkün. Gün boyunca birlikteyiz her an. Ama hayret görmüyor insanlar...Sevgimi, hasretimi, hüznümü,kırgınlığımı, bir türlü can vermeyen umudumu, yokken bile ne çok var olduğunu görmüyorlar. Bilmiyorlar da zaten, beni hasta sanıyorlar ve bu yüzden üzgün...Ama bilmiyorlar üzgün olduğumdan hasta olduğumu...

Özledim seni Gül Kokulu Kızım... Özledim seni Meleğim... Özledim seni Canparem... Ama bülbül kendini gül için kurban eder değil mi? Ve ben senden yalnız senin için vazgeçerim demiştim. Gerçi vazgeçemedim sadece öyle görünüyorum. Senin duan neyse ben ona amin dedim o kadar. "Ne olur izin ver" diyen bir ses hala yankılanıyor kulaklarımda. İçimde vicdanın ya da meleğimin olmadığına emin olduğum bir ses istenmediğini daha ne kadar anlamayacaksın deyip dursa ve can özüme hençerler batırsa da nafile. İstenmesem de kırgınlığımın damla oluşu yanında muhabbetim bir derya...
Yani konumum hala: reddedilmiş mümkün.

Kızımsın sen benim dostum olan, koşulsuz sevdiğim..
Sana iyi gelebilmeyi ve bir ömür yanında olabilmeyi ne çok isterdim...
Senin için iyilik ve güzellikten başka ne dileyebilirim ki...
Okşuyorum saçlarından ve öpüyorum yüreğinden...

2 yorum:

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

:(
yazı alıntımı..
öyle olmasını diledim şu an...
gerçi hiçbir anne yaşmasın bu duyguyu ama.siz hiç yaşamamış olun inş..selam ve dua ile..

Bahar Nefesi dedi ki...

Kalbî temennileriniz için çok teşekkür ederim. Allah razı olsun. Ama yazı alıntı değil. Ağır bir imtihanın tam orta yerinde kalemimden dükülen satırlar acizâne. "Kızım" ise kanımdan değil ama canımdan...
O Sevgili'nin canıma can eylediği Cân... Muhabbetle kalınız.