20 Ekim 2011 Perşembe

Şiir kitabı görünce hiç dayanamam. Besmele çekip rastgele açarım sayfalarını  hangi mısralar niyetime karşılık gelecek diye...Sadece şiir kitapları için de değil, tüm kitaplar için yaparım ben bunu kimi zaman.Sayfanın yönü ve satırına kadar tutarım aklımdan.
Ve şimdi böyle bir şey: 

İlk şiir "sen" niyetine:

Aşk dediğin
Üç beş kelimeye sığmalı
Yani yalın
Temiz
Bir dudak titremesi gibi
Üç beş satıra sığmalı
Ne bileğim
Mahkeme tutanağına benzememeli
En azından...


İkinci şiir " Biz" niyetine:

Bütün saatler dokuz oluyor ve ben seni bekliyorum
Kimse bilmez sensizliği benden başkası
Seninle sevdim yaşamayı
Seninle sevdim akşamların garipliğini...


Üçüncü şiir "ben" niyetine:

Sınırları anlamayan, kavramayan
Küçük çocuklar gibi ne güzel
Varmak şimdiden
Gelecek yüzyıllara...

Hiç yorum yok: