21 Ekim 2011 Cuma

Sevgili Dost

Sevgili dost,
 "Kalpler ancak Allah'ı anarak huzur bulur" ayetini biraz daha dikkatli okuyacak olursak, basınç odasının yerini göreceğiz. Evet bu ayet, adına stres denen çağdaş basıncı düşürecek ilahi bir odaya, Kuran'a çağırıyor bizi. Frankeştayn’ın yaratığı değil, Allah'ın kulu olmak ne güzel. Ne güzel " ALLAH EN BÜYÜKTÜR" sözü...

Sevgili dost,

Bir körün parmak uçları kadar hassasına az rastlanır kalbin.

Sevgili dost,

Bugün yazmak değil, konuşmak istiyorum seninle, ruhun yüksek sesiyle konuşmak. dilsiz değil, dudaksız bir adam gibi çirkin, fakat güzeldir hakikati konuşmak. Çünkü gerçek sobeler, sona ermeli artık yalanla arasındaki terli saklambaç. Sevgili dost, bugün yazmak değil, konuşmak istiyordum seninle ama yine yazdım.

Sevgili dost,

Merhameti gördün mü? Tamam, söyleme biliyorsan yerini. Bari hayatta olduğunu haber ver. " merhamet ölmedi değil mi?" sevgili dost, merhameti gördün değil mi?

Sevgili Dost,

Birbirimizi tanımak için neyi bekliyoruz? Birbirimizi tanımak için neyi bekliyoruz? birbirimizi tanımak için neyi bekliyoruz? Bak ne diyor Rousseau: " dostumuzu tanıyabilmek için büyük hadiseleri bekleyeceğiz; o zaman da iş işten geçmiş olacak; çünkü onu tanımak zaten bu hadiseler için lazımdı."

Sevgili Dost,
Sen lazımsın bana ve önemlisin hadiselerden. Çünkü büyük bir olaydır dostluk, çok büyük...

Sevgili Dost,
El el üstünde kimin eli var? bu oyunu hatırladın mı? Bir kule, herkes elini bir başka el üstüne koyuyor. Gözünü açsa görecek, hayır oyunu bozmuyor.

Sevgili dost,
Şimdi ben bu elleri ne yapayım… Bulunmasalar saklardım, tavan aralarında. Atsınlar diye görenler ellerini, ellerimi dilencilere atardım...

Sevgili dost,
Eğer yeryüzündeki bütün elleri bir masanın üzerine koysalar, elini bulabilirdim onların içinden.

Sevgili dost,

Özledim seni. Özlem yazdırıyor; ödeyerek telifimi. Schumann: "çalarken, seni kimin dinlediğini umursama " diyor. Bense umursuyorum, kimin dinlediğini.

Sevgili dost,

"İnsan" deyince aklıma, Kuran'ın kalbi "Yasin" geliyor. "YASİN" yani "EY İNSAN"...

Ali Ural / Posta Kutusundaki Mızıka

Hiç yorum yok: