9 Eylül 2011 Cuma

SUSMAK NEDİR Kİ....

Susmak nedir ki...
Sessizce durup bakmak mı akıp giden hayata?
Öyle ise susuyorum çok zaman, bakıyorum öylece.
Kıpırdamayan dudaklarımın yerine,
Göğsümü zorlayan kalp atışlarımla bakıyorum her şeye...

Susmak nedir ki...
Sözsüz kalmak mı, olan biten her şeye karşı?
Öyle ise susamıyorum çok zaman ben,
Sözsüz kalmadım çünkü hiç.
Aksine yığınla sözler biriktirdim lugatımda.
En güzel şekilde süsledim kelimeleri telli duvaklı gelinler gibi...

Konuşmak nedir ki...
Kelimeleri bir araya getirip, cümle cümle ses olmak mı?
Öyle ise konuşuyorum ben çok zaman
Sesler çıkarıyorum, duyabilen her kulağa
Anlaşılıyor mu dediğim, orası muamma!

Konuşmak nedir ki...
Meramını dile getirip, merhemini aramak mı?
Öyle ise konuşamıyorum ben çok zaman.
Yani ses çıkarıp söz oluyorum da,
Söz edip, merhem bulamıyorum yaralarıma...

Kime göre nedir susmak ve konuşmak?
Kime göre anlamdır, kime göre ziyan!

Her şeyi sorgulayan, sorgu meleği gibiyim,
Sol yanıma yazıyorum bir çok şeyi sanki.
Onlarca soru ve hiçlerce cevaplarla doluyum
Neyin intikamını alıyorum kendimden.
Ya da neyin mükafatını bekliyorum ki...

Düşünüyorum,susmak ve konuşmak arasında ki mesafe ne kadar uzun olabilir?
Kaç say sonrasında anlama kavuşabilirim?
Beni anlamsızlaştıran onlarca şeyin aslında anlamlı olduğunu nasıl anlatabilirim
Susmak ve konuşmak arasında ki o ince çizgiyi nasıl kalınlaştırabilirim,
Kaç sus sonrasında ses olabilirim ben?
Kaç ses sonrasında anlam!?
Alıntı ( Her Neysem )

Hiç yorum yok: