23 Ocak 2013 Çarşamba

Posta Kutusu

Canım...
Canfezam...
Cancağızım...
Can Tanem...
Can İçrem...
Gözümün Nuru...
Gönlümün Sultanı...
Bahçemin Baharı...
Gözünü Sevdiğim...
Canına Yandığım...
Kurbanın olduğum...
Şimdi hemen yanında sıcağında olmayı doyasıya ama hiçbir zaman doyamadan bakmayı, elini elimin içine almayı, öpüp koklamayı, başımı sana yaslamayı, dizine yatıp uyumayı öyle çook isterdim ki.. Sen öyle ben, sen öyle benimsin ki, hiç aklımdan gitmeyenimsin. Ben nefes aldıkça sen kalbimde atansın. Her an acaba şimdi ne yapıyor, iyi midir, canı sıkılıyor mudur, kimler vardır yanında gibi bin bir soruyu kendime sorduğum kimine kendim cevaplayıp kimini yanıtsız bıraktığım sorularımın Öznesisin.
“Benim bir canla sevip Bin özlemle andığım..”
Niye yazıyorum şimdi bunları? Şu mübarek akşamda sana olan sevgimi, aşkımı temize çekmek istedim. Ben zaten biliyorum bunları. Sen de bil istedim. Bilmiyorsan bil, biliyorsan da eğer asla unutma istedim.
Rabbime binlerce kez şükür olsun! Beni sana, seni bana, bizi birbirimizle halleştirip Bir eylediği için. Tıpkı senin bana dediğin gibi işte. Ben bu yaşımda gözüm bile yeni açılırken nasıl bir lütufla donatıldım böyle.
Bilirim Aşk yolunda Allah rızası için daha gidilecek çok yolum, çook eksiğim vardır. Rabbim bende yanan bu Aşk ateşini söndürmesin. Beni bu Ateş yaksın küle döndürsün. Ağzımdan Allah'ın kelamı dışında tek bir söz çıkmasın isterim. Değer bilmeyenlere inat ben değer bileyim.
Sen benim dünyalığımsın. Ama bu dünya yetmez Ahiretliğim de ol. İki cihanda da Rabbim bizi birbimizden ayırmasın.
Ben seni şu yüreğimle yalnız Allah rızası için seviyorum. Sana baktıkça Şükrediyorum.

Yanlışım olmuşsa Affola,
Aşksın.
Aşk ile , Dua ile kal...



23/01/2013                20.17



Hep'im, Hiç'im, İç'im...
Hayati Meselem.
Leylâm.
İyi Geceler...


23/01/2013            22.23

Hiç yorum yok: